Followers

Monday, April 28, 2014

Jom selit order


Assalamualaikum.

ini adalah antara barang-barang yang dipos kepada customer hari ni..seperti yang anda lihat,mcm2 produk ada..sekiranya berminat nak cuba boleh sms/whatsapp azni 012 9633941..insyaallah layanan tidak menghampakan dan saya adalah #trusted seller.. :)

dan untuk cash on delivery (cod) hanya di sekitar putrajaya sahaja..satu lagi,sila order awal-awal sekiranya anda ingin cod supaya saya boleh atur jadual saya..untuk pengetahuan kesayangan semua,saya tidak simpan stok di rumah..bila customer confirm order baru saya pergi amik barang kat stokis..

seboleh-bolehnya saya cuba elak customer yang jenis nak urgent,order pukul 3 petang dan nak suruh saya cod kat dia pukul 6 petang (ni contoh je)..pliss,saya juga bekerja dari 8 pagi hingga 5 petang jadi cuba paham masa dan jadual saya..serius saya memang tak sempat kalau anda order macam tu,terkejar2 saya nanti..

sekiranya saya tak sempat nak cod di atas kekangan masa dan kerja hakiki,saya akan gunakan khidmat runner untuk hantar barang kat anda semua..khidmat runner untuk kawasan putrajaya,bangi dan kajang adalah hari isnin,rabu dan jumaat..

manakala untuk kawasan sekitar kuala lumpur pada hari selasa dan khamis..

khidmat runner tertakluk pada perubahan jadi inform saya dulu untuk tanya khidmat runner ni ye..

harap semua kesayangan saya faham dan jangan serik untuk berurusan dengan azni beauty shop..mana yang baik datang dari Allah dan mana yang buruk datangnya dari saya..Alhamdulillah...



No comments:

Post a Comment