Followers

Thursday, May 26, 2016

IV MIST AROMATIC NANO OIL

IV MIST AROMATIC NANO OIL SEMBUR & SEMBUH INSYA-ALLAH

HARGA IV MIST :-
1 Botol = RM25 (12ml)
+postage RM6 (SM) / RM10 (SS)

BERMINAT?
BOLEH SMS/WHATSAPP AZNI 012-9633941

NAK COD?PUN BOLEH...
COD DI PUTRAJAYA DAN BANGI YE..


Anda sering BERSIN ???
* Hidung anda kerap BERAIR ???
* Tidak selesa kerana NAFAS BERBAU ???
* Mengalami KESUKARAN BERNAFAS ???
* Kerap GATAL HIDUNG dan MATA ???
* Sering SAKIT TEKAK & PENING KEPALA ???
* Sentiasa TIDUR BERDENGKUR ??? 
Ketahui lah bahawa itu adalah SIMPTOM-SIMPTOM RESDUNG.


Kini anda boleh merawat sendiri masalah resdung anda DI RUMAH...
dengan 3 langkah yang mudah
SEMBUR - SEMBUR - SEMBUH -

INSHAA ALLAH DENGAN IZINNYA



CIRI - CIRI IV MIST :-
➲ Diformulasikan oleh herba-herba organik yang telah terbukti berkesan dan selamat digunakan
➲ ia juga dikilangkan oleh pengilang Muslim dan produk ini dijamin halal untuk digunakan oleh semua golongan.
➲ Tidak sama seperti produk yang lain, IV Mist ini dicipta khusus untuk merawat penyakit seperti resdung, migrain, asma dan sebagainya hanya dengan 1 semburan yang mudah sahaja ke tempat tertentu.

IV Mist hanya RM25/botol, Murah, Berbaloi dan Berkesan


KELEBIHAN IV MIST :-

► IV Mist dihasilkan daripada formulasi herba-herba yang telah terbukti keberkesanannya dalam perubatan Islam dan moden serta ianya dijamin selamat & halal.

► Khasiat utama Za’faran ialah merangsang pertumbuhan sel-sel otak manusia. Khasiat lain ialah membuang angin dan asid yang berkumpul dalam perut, menambahkan tenaga zahir dan batin, masalah mati pucuk, sembelit, pertumbuhan akal dan fizikal bayi serta kanak2.

► Manfaat minyak argan adalah tidak hanya terhad kepada kulit, rambut dan kuku, tetapi juga untuk kesihatan badan dalaman. Ia juga dikenali untuk melegakan dan memberikan kelegaan daripada kesakitan sengal2 badan.
Selepas gunakan MIST Spray Magic, anda..



TAK PERLU RISAU LAGI AKAN HAL - HAL REMEH NI...
Dengan IVMIST, ianya hanya sembur-sembur sahaja, InsyaAllah sembuh.


*Resdung / Kerap bersin diwaktu pagi/ waktu sejuk,
*Sakit Kepala / Migrain berpanjangan,
*Kahak yang banyak dan berlendir 
*Selsema yang berpanjangan
*Melegakan Asthma / Lelah
*Ketidakselesaan akibat tidur yang berdengkur
*Sengal –sengal badan, otot, sendi,
*Kegatalan pada mata, hidung dan muka,
*Membantu Mempercepatkan Perlangsingan badan,

*Gigitan Serangga, Bisul dan Sakit Gigi


KANDUNGAN IV MIST :-
Untuk Pengetahuan anda IV Mist ini dihasilkan menggunakan teknologi Nano gabungan 10 Herba Tradisional terpilih.


Zarah minyak ivmist begitu kecil memberikan kesan serapan ke dalam kulit dengan pantas sehingga boleh dirasai dalam tempoh yang singkat.


📍Habbatus Sauda 📍Halia Bara 📍Minyak Argan 📍Kelapa Dara 📍Serai 📍Limau Purut 📍Kayu Putih 📍Pudina 📍Halia 📍Saffran



KENAPA SEMAKIN RAMAI DAPATKAN IV MIST?
✔ Kesan sepantas 2 hari penggunaan
✔ Mudah digunakan hanya sembur, hidu & sapu
✔ Selamat & tanpa kesan sampingan, kandungan 100% daripada herba kayu terpilih 
✔️ Jimat Wang (1 botol 10ml untuk 100 - 110 semburan)
✔ Pelbagai kegunaan merawat penyakit

✔ Sesuai untuk semua peringkat umur


IV MIST LULUS KKM


CARA PENGGUNAAN IV MIST :-
Resdung dan Selsema
Cara Rawatan : Sembur ditangan dulu dan sapu ditepi hidung, jolok dalam hidung sikit, sapu didahi, celah antara 2 kening, dan spray di leher dada dan sapu sampai rata dan spray atas kepala untuk meringankan.


Jerawat
Cara Rawatan : Spray atau sapu di pipi yang ada jerawat hidup/baru/bernanah insyaALLAH dalam beberapa jam akan surut dan kering
**Jika ingin bersolek, biar dalam 5 minit sebelum bersolek.


Sakit Gigi
Cara Rawatan : Spray atau sapu di pipu kawasan sakit gigi dan jika gigi berlubang letakkan IV MIST pada putik kapas dan sapukan pada gusi atau dilubang gigi yang sakit.


Buasir Luaran
Cara Rawatan : Sapukan pada putik kapas dan sapukan pada buasir luaran atau masukkan sedikit putik kapas kedalam lubang dubur


Stress,Pening Kepala dan Migran
Cara Rawatan : Spray atau sapu di atas kepala keseluruhan insyaALLAH akan melegakan dan menyegarkan.


Sakit Leher dan Sakit Bahu
Cara Rawatan : Spray di leher dan sapu keseluruhan leher dan bahu dan urutan ringan sedikit.


Asmtha, Semput, Hidung Tersumat & Selsema
Cara Rawatan : Sapu di dada, leher dan tepi hidung serta tapak kaki.


Sakit Sendi, Terseliuh dan Bengkak
Cara Rawatan : Spray dan sapu tempat sakit tersebut dan urutan ringan.


Gatal-Gatal,Kurap dan Panau
Cara Rawatan : Spray dan sapu sapu di tempat gatal dan kurap dan jika panau pastikan kikis atau sapu dengan sesuatu yang kesat/kasar agar lapisan panau terkesan dan sapu IV MIST.


Q&A IV MIST :-
Q - IV MIST Bau Apa?
A - Bau IV MIST Wangi, juga boleh digantikan sebagai perfume. Sebelum tidur malam, boleh sapu IV MIST untuk tidur lena kerana juga bertindak sebagai AROMATERAPI


Q - IV Mist Panas Ke?
A - Pada awal sapuan IV MIST ini mula-mula panas, tapi kemudian rasa sejuk dan berangin.Panas dan berangin itu adalah terhasil dari minyak kayu putih, halia bara, dan pudina.


Q - IV MIST ini Berminyak Ke?
A - IV mist tidak seperti minyak urut yang lain. Tidak berminyak. Dengan menggunakan teknologi nano, IV Mist mudah meresap ke dalam kulit.



Q - Adakah IV MIST dibaca 30 Juzuk atau Zikir-Zikir Tertentu?
A- Alhamdulillah produk yang kami hasilkan ini adalah dari kilang sepenuhnya 
dipunyai oleh Muslim bertaraf GMP, dan semestinya dibaca dengan
Bismillah dan zikir-zikir tertentu cuma kami tidak highlightkan kerana 
kami elakkan dari timbulnya beberapa perkara yang kurang baik 
kami hanya fokus pada produk utk merawat dan bahan-bahan yang halal.

Q - Peringkat Umur Yang Boleh Guna IV Mist?
A - Sangat sesuai untuk 12 tahun ke atas dan boleh juga digunakan untuk 
kanak-kanak atau baby dengan cara penggunaan letakkan air
dahulu atau letak ditangan dahulu dan tunggu 30 saat utk 
hilangkan panas dan sapu pada kanak-kanak atau baby tersebut.

Q - IV Mist Ada Kesan Sampingan?
A - Jika ada alahan kulit atau pengambilan ubat klinik yang banyak biasanya 
akan naik seperti ruam kerana toksin keluar melalui peluh untuk sementara 
sahaja - tiada kesan sampingan bahaya.

Q - Adakah Wanita Mengandung Boleh Menggunakan IV Mist?
A - Wanita mengandung boleh digunakan cuma dilarang sapu di perut. Wanita
dalam pantang tidak digalakkan kecuali di kaki sahaja.

Q - IV Mist Ada Bahan Sintetik atau Kimia?
A - Tiada bahan kimia – semuanya 100% organic natural.

Q - IV Mist Tahan Berapa Lama?
A - Setahun.

Q - Berapa Kali Semburan?
A - 220 kali semburan yang tekan rapat.

Q - Cara Menyimpan IV Mist?
A - Simpan ditempat yang suhu tidak panas, Jangan simpan ditempat yang panas sebab bahan bahan pun bersifat panas



Q - IV Mist Berkesan Ke?
A- kena cuba baru tahu. Kita Ikhtiar, hanya Allah yang menyembuhkan. 
Berdasarkan maklum balas pelanggan kami, ramai yang berkesan, serasi dan berpuas hati dengan IV Mist.


TESTIMONI IV MIST :-







BERMINAT :-

Thursday, May 19, 2016

Perlashine


DSI Empire telah mengeluarkan produk terbaru iaitu PERLASHINE di samping perlaking yang sedia ada.. sape2 yang nak cantik untuk raya ni meh wasap azni 012-9633941 utk order ye.

harga rm 180

harga sempena promosi rm 150

nak harga bisik2 boleh wasap azni ye..








PERLASHINE suplemen pertama di Malaysia menggunapakai 100% serbuk mutiara asli tanpa bahan pracampuran lain. Dihadirkan dengan dos 500mg serbuk mutiara asli bagi setiap kapsul, PERLASHINE berupaya mencerahkan kulit serta bertindak sebagai "booster" pemutihan dan pemulihan kulit.


Sesuai untuk individu yg mempunyai masalah kulit berjerawat, berjeragat, berparut, berminyak dan inginkan kulit wajah yang cerah. Tanpa bahan campuran lain, PERLASHINE memastikan badan menerima dos serbuk mutiara asli yang cukup untuk keperluan badan terutama bagi mencantikkan kulit.


Bukan itu sahaja, PERLASHINE berupaya merawat masalah kesihatan seperti resdung dan melancarkan peredaran darah serta membantu masalah sembelit dan pencernaan. 
Kebaikan Ibu Serbuk Mutiara dari Laut Dalam yang ada dalam sebotol PERLASHINE :-


1. Serbuk mutiara adalah antioksida yang meningkatkan aktiviti Dismutase Dismutase (SOD), salah satu enzim antioksidan penguat imun badan, dan juga mengurangkan pengoksidaan, salah satu proses yang dipanggil penuaan. PERLASHINE membuatkan kulit menjadi awet muda

 2. Serbuk mutiara mengandungi "protein isyarat" yang membantu untuk mengekalkan warna kulit yang cerah dan menyokong kesihatan tulang 

3. DNA yang mencipta protein isyarat dalam mutiara adalah sama dengan sebahagian daripada DNA kita sendiri yang terlibat dalam peraturan kalsium badan 


4. Protein isyarat dalam PERLASHINE juga merangsang pertumbuhan semula kolagen & pertumbuhan kulit baru. Disebabkan itu PERLASHINE mampu memudarkan parut 

5. Pada usia 25 tahun, tahap kolagen mula menurun pada kadar 1.5% setahun. Pada usia 40, badan anda berhenti kolagen pembuatan sama sekali! PERLASHINE melambatkan penurunan kolagen dalam badan 

6. Serbuk mutiara adalah harta yang telah digunakan oleh orang Mesir purba, Cina, Maya dan pengamal Ayurveda di India. 

7. Serbuk mutiara adalah sumber yang terbaik dan paling bio-kalsium.




Rumusan PERLASHINE :- 



Serbuk mutiara mengandungi protein, 17 jenis asid amino, polisakarida & lebih daripada 30 + mineral penting untuk membantu anda mempunyai fungsi badan yang optimum, kecantikan , awet muda, pemutihan kulit, serta merawat cela pada wajah dan badan 


- Merawat masalah jerawat dan jeragat 

- Memudarkan parut di wajah dan badan - Memutihkan dan kulit

 - Menyihatkan tubuh badan 

- Awet muda dan anjal 

- Merawat segala bermacam masalah kulit 

- Menegangkan wajah 


Jangan risau, PERLASHINE tidak mendatangkan sebarang kesan sampingan kepada pengguna. Ini disahkan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) di bawah no kelulusan MAL16040026TC. 

Aturcara pemakanan : Ambil 1 biji 1-2 kali sehari 30 minit sebelum makan. Untuk kesan paling cepat, ambil 2 kali sehari atau bersama PERLAKING Minuman Pracampuran. 


Aturcara pemakanan jika diambil bersama PERLAKING Minuman Pracampuran : Ambil satu sachet PERLAKING 30 minit sebelum sarapan, PERLASHINE pula diambil sebiji sebelum tidur. Minum air yang secukupnya untuk kesan lebih pantas. 



Thursday, May 12, 2016

Dermax Super Skin (DMS 360)

Dermax Super Skin(DMS 360)


Produk ape yg diorg pakai ni??..Kulit licin bebas dari jerawat dan jeragat...Cerah dan Gebu bak sutera...glowing dan flawless...meletopppss gituuu...♥ ♥
Nak tahu diorang ni pakai ape???jom scroll bawah...jangan toleh tempat lain..tengok je skrin ni...hehehehehe
TARAAAAA.




"Muka jerawat bernanah teruk...alhamdulillah licinnnn."

"Muka banyak jeragat....alhamdulillah hilangggg.."

"Kulit wajah kusam dan tak sekata.....now gebussss.."

"Kulit cerah dan glowinggg"


(OLD PACKAGING)
(NEW PACKAGING)


Pernahkah anda mendengar tentang 
Dermax Superskin 360 ? Atau DMS 360????
Apa itu produk skincare DMS?
Tahukah anda DMS terlaris di pasaran dan telah di iktiraf di 
7 buah negara Asean...Saya katakn yessss... anda
bgaimana???
Berfungsi untuk 
♡♡mencerahkan & menyerikan kulit
♡♡menghilangkan flek2 hitam, parut jerawat
♡♡membantu proses regenerasi & peremajaan
kulit
♡♡membaiki sel kulit mati
♡♡mengecilkan pori2
Dan
SUPERB 4D FOUNDATION
SUDAH TERUJI & TERBUKTI..
- MEMBUAT KULIT 
LEBIH PUTIH SEKELIP MATA
KULIT LEBIH LEMBUT
MULUS BERSERI2
WANGI
★ Benar2 rahsia kulit putih, mulus Berseri2 ala2 Artis Korea.
★Seminggu Aje sudah kelihatan bezanya.
★ Mampu Membersihkan sampai ke dlm pori2 wajah.
★ Dapat digunakan pada tubuh dan Wajah
★ Mencerahkan Dengan Sempurna & Menghilangkan Jeragat dan Jerawat. 



SAKSIKAN KEHEBATAN DMS 360..... TERNYATA DMS 360 AKAN
~ MEMBUNUH DAN MENGHILANGKAN JERAWAT
~MERAWAT KULIT KUSAM 
~MERAWAT KULIT KENDUR MENJADI TEGANG
~MENGHILANGKAN PINGMENTASI DAN JERAGAT
~MENCERAH DAN MEMUTIH SECARA SEMULA JADI 
~MELEMBUTKAN KULIT
~MEMBERI KEYAKINAN KEPADA SI PEMAKAI 
~TIADA LAGI CAMERA 360
~ORIGINAL MUKA BERSIH DARI NODA NODA BLACK N WHITE
TESTIMONI DMS360 SKIN CARE


BERMINAT BOLEH WA AZNI 012-9633941
Nak harga bisik2 pun boleh..

Babies Blink Coffee


Inginkan Kulit yang Lembut, Selembut Baby ?
Inginkan Kulit yang lebih Cerah ?
Inginkan Tona Kulit yang Lebih Sekata ?
Ingin Sihat Secara Dalaman ?
Jom amalkan BABIES BLINK COFFEE BY LYANAZ BEAUTY CARE
Semestinya produk terhangat 2015!!


KANDUNGAN DALAM BABIES BLINK COFFEE

✔ Serbuk Mutiara L-Cysteine Hydrochcloride Monohydrote
✔ Calcium
✔ Ekstrak Habbatussauda
✔ Ekstrak Betik
✔ Ekstrak Anggur
✔ Avocado
✔ Tomato
✔ Vitamin C
✔ Marine Collagen
✔ Kopi Arabik
✔ Krimer Bukan Tenusu
✔ Gula


KEISTIMEWAAN BABIES BLINK COFFEE

✔ Mencerahkan kulit dalam masa 5 hari
✔ Melembutkan dan mencerahkan kulit secara menyeluruh dengan sekata
✔ Membaiki tekstur kuliy agar nampak bersinar, cerah dan gebu dalam masa yang singkat
✔ Memulih kulit berparut, berjerawat serta kering
✔ Menganjalkan kulit agar sentiasa lembap
✔ Mengurangkan kedutan dan garis-garis halus di bawah kelompok mata
✔ Mengecilkan liang pori kulit
✔ Menguatkan sistem imunisasi badan agar kekal aktif bertenaga
       ✔ Menghilangkan rasa mengantuk



CARA PENGAMBILAN BABIES BLINK COFFEE

✔ Amalkan 2 Kali sehari & amalkan ketika perut kosong
✔ Ambil 1 sachet sebelum sarapan & sebelum tidur
✔ Pastikan banyak minum air masak untuk mempercepatkan tindak balas



HARGA SEM RM 35
SS RM 40
WA AZNI 012-9633941

Manja Sireh by Fyqa Siganture


Miss V Berbau?? Sering Gatal/Melecet??
Keputihan Melampau-Lampau?? Masalah lendir berlebihan??
Tidak Grip Bila Bersama Suami Tersayang??
Dapatkan MANJA SIREH BY FYQA SIGNATURE sekarang!!!
Product Terbaru & ianya mampu mengatasi semua masalah di atas!!!
Baby Pertama keluaran Fyqa Sigature!!!


10 SEBAB KENAPA PERLU MEMILIH MANJA SIREH BY FYQA SIGNATURE

✔ Terbukti secara klinikal berupaya merawat jangkitan kulat / bakteria pada vagina yang menyebabkan masalah keputihan, bau, kegatalan juga lendir berlebihan
✔ 100% semulajadi bebas kesan sampingan
✔ Mencegah kekeringan vagina, merawat luka lepas bersalin
✔ Membantu mencantik, menghalus serta menganjalkan kulit dan bibir miss-V
✔ Mengekalkan keseimbangan pH dan kesegaran sepanjang hari
✔ Mengetat dan merapatkan otot vagina
✔ Meningkatkan keghairan seksual suami isteri
✔ Mencerahkan kulit dan pelihat sekitar miss-V dan peha
✔ Tinggi kandungan vitamin E juga antiseptik semulajadi
✔ Wangi, berangin dan sejuk serta mendapat kelulusan KKM


RAMUAN ISTIMEWA YANG TERKANDUNG DALAM MANJA SIREH BY FYQA SIGNATURE

MINYAK ZAITUN
✔ Mencantikkan kulit
✔ Membekalkan pelbagai vitamin (vitamin E tertinggi)
✔ Mencegah kekeringan vagina
✔ Melembap dan menghaluskan kulit di kawasan vagina

MANJAKANI
✔ Mengetatkan otot vagina
✔ Mengurangkam dan menghilangkan keputihan
✔ Menghilangkan bau kurang menyenangkan pada vagina
✔ Dapat mengurangkan hitam-hitam di pelipat peha

SIREH
✔ Mengandungi zat antiseptik yang dapat membersih dan membunuh kuman (elak jangkitan kuman)
✔ Mengubati keputihan/lendir berlebihan
✔ Kurangkan bau kurang enak di vagina (mengharumkan vagina)
✔ Kurangkan kegatalan/ruam @ kurap di kawasan vagina
✔ Merapatkan otot vagina (penggunaan yang konsisten)
✔ Mengubati luka di vagina/luka bersalin
✔ Meningkatkan keghairahan seksual

ALOE VERA
✔ Bantu percepatkan proses penyembuhan luka luaran tanpa parut
✔ Memelihara dan mencantikkan kulit di kawasan vagina 
✔ Menambah kelembapan 
✔ Membaiki sel yang rosak
✔ Memberi keseimbangan PH
✔ Bersifat anti-bakteria (menghalang jangkitan)


KEISTIMEWAAN MANJA SIREH BY FYQA SIGNATURE

✔ Sebotol manja Sireh dalam bentuk Cecair yang dingin/sejuk, segar dan menjimatkan
✔ Membersih Miss-V dengan lembut dan buat diri rasa segar nyaman sepanjang hari
✔ Bebas dari bahan kimia berbahaya, sesuai dengan pH semulajadi bahagian intim yang sensitif
✔ Kesan dapat dirasai serta merta, dingin (cool) dan sangat wangi dengan haruman rose
✔ Mengandungi herba dan antiseptik yang menghapuskan kuman, kulat dan bakteria penyebab keputihan, lendir/lelehan dan bau yang tidak menyenangkan
✔ Membantu merapat/mengetatkan otot vagina serta menyembuhkan luka bersalin dengan lebih cepat
✔ Sesuai untuk semua wanita seawal usia remaja, dalam pantang, semasa haid dan isteri2 yang mementingkan keharmonian rumah tangga
✔ Guna 2x sehari, pagi dan malam untuk penjagaan Miss-V sepanjang usia!


CARA PENGGUNAAN MANJA SIREH BY FYQA SIGNATURE

✔ Basuh tangan anda dengan bersih
✔ Pam Manja Sireh ke tapak tangan
✔ Sapu dan biarkan Selama 20 Saat dan bilas dengan air bersih
✔ Guna 3 Kali Sehari (pagi, tengahari & malam)
✔ Ianya pekat dan tidak sama Seperti pencuci Miss V yang lain
✔ Rasai betapa feminin nya diri anda

TESTIMONI











HARGA AZNI BEAUTY SHOP 
SEM RM 50
SS RM 55
FREE POS

WA AZNI 012-9633941 UNTUK PEMBELIAN