Followers

Friday, November 1, 2013

Minyak Anugerah Sejuta Rahsia


ISI KANDUNGAN : 200ML


HARGA : RM 43
HARGA PASARAN : RM 48



Dalam kitab-kitab perubatan tradisional, terdapat pelbagai jenis herba tradisional yang sering digunakan oleh orang-orang tua dulu untuk merawat penyakit. Ada herba-herba ini yang boleh ditemui di Alam Melayu.


Seiring dengan perkembangan zaman, keperluan untuk mendapatkan herba-herba ini semakin meningkat dan satu persatu manfaat lain ditemui.


Herba-herba ini mampu memulihkan sakit kepala, sakit perut, demam, kekejangan otot, sakit sendi, sakit pinggang, ‘ular-ular’ dan sebagainya. Ia sememangnya setanding dengan perubatan moden.


Apabila digabungkan dengan kaedah rawatan Islam, ia menjadi paduan unggul yang bermanfaat kepada semua lapisan masyarakat. Tiada syak dan ragu lagi terhadap keberkesanannya.


Minyak Minyak Sejuta Rahsia Anugerah ini merupakan adunan intipati pelbagai jenis tumbuhan tradisional yang sering digunakan oleh nenek moyang kita. Adunan ini ditenagakan dengan rangkaian doa-doa terpilih dari ayat-ayat suci Al-Quran khusus untuk membantu mengubati penyakit dan mengembalikan taraf kesihatan anda seperti sediakala.


*****************************************

Kandungan Herba Minyak Sejuta Rahsia Anugerah

*****************************************


• Minyak eucalyptus 
• Ekstrak halia bara 
• Ekstrak serai 
• Ekstrak limau purut 
• Ekstrak lengkuas 
• Ekstrak pudina 
• Ekstrak bunga cengkih 
• Ekstrak buah pala 
• Minyak avokado


Ayat-ayat al-Quran sebanyak 30 juzuk dibacakan dalam keadaan yang sempurna dengan penjagaan terhadap adab dan niat pembaca. Kemudian ayat-ayat al-Quran tersebut dibaca berulang-ulang kali mengikut kiraan tertentu.


Antara ayat-ayat syifa’ dan doa-doa khusus yang dibacakan selain 30 juzuk al-Quran untuk menghasilkan Minyak Sejuta Rahsia Anugerah ini:

• Surah al-Faatihah • Surah Luqman
• Surah al-Qadr • Surah al-Kafirun
• Surah al-Ikhlas • Surah al-Falaq
• Surah an-Naas • Surah al-Isra’ ayat 28
• Surah at-Taubah ayat 128 • Ayat Kursi
• Surah al-Baqarah • Surah al-Isra'
• Surah as-Saaffaat • Surah A-li’imraan
• Surah al-Waaqi’ah ayat 19 • Ayat-ayat Ruqyah
• Bacaan istighfar • Bacaan doa penyembuh angin ahmar
• Bacaan doa khatamul Quran • Selawat Nabi dan doa syifa’
• Selawat Tafrijiyyah • Ayat penawar & pembatal sihir & pukau
• Doa menghindari ganguan syaitan 


****************************************
KELEBIHAN MINYAK ANUGERAH SEJUTA RAHSIA

****************************************


• kekejangan otot selepas bersukan berkurangan 
• senggugut beransur hilang 
• kesan akibat ‘ular-ular’ berkurangan 
• badan semakin bertenaga dan bersemangat 
• terlindung dari gangguan ilmu hitam dan makhluk halus 
• pulih dari sakit perut yang kronik dan sebagainya


*******************************
CARA PENGGUNAAN
*******************************


Sapu pada bahagian badan yang sakit sambil membaca al-Fatihah dan berselawat. 
Untuk kegunaan luar sahaja. 
Pastikan Minyak Sejuta Rahsia Anugerah tidak dilangkah.



************



TESTIMONI
************





Datin Fatimah Wati Hassan, 56 tahun, Seremban 2, 019-6903444 



Berjalan Semula Selepas Guna Minyak Sejuta Rahsia

Tahun lalu saya terlibat dalam satu kemalangan yang sangat teruk sehingga sebelah kaki saya patah. Tiga bulan selepas pembedahan, saya masih tidak mampu berjalan dan hanya selepas dua bulan berikutnya saya perlu bergantung kepada tongkat pula. Setiap kali hujan dan waktu malam, kaki saya terasa bisa-bisa dan semua sendi sangat sakit.

Sejak saya menggunakan Minyak Sejuta Rahsia ini, Alhamdulillah sakit dan bisa yang saya tanggung selama ini hilang. Setelah dua minggu menggunakan minyak ini saya tidak lagi perlu menggunakan tongkat untuk berjalan. Kini saya faham mengapa ramai yang sering berkongsi pengalaman mereka dengan surat khabar tentang Minyak Anugerah Sejuta Rahsia ini.

Kini saya ingin berkongsi kegembiraan saya dan berharap agar mereka yang lain turut mendapat manfaat dalam mencari penawar kepada sebarang kesakitan yang ditanggung. Saya berasa gembira dan kesyukuran apabila saya dapat berjalan semula. Kini kaki saya bertambah sihat dan kuat. Malah yang lebih penting saya mampu mengerjakan solat seperti dulu. Syukur kepada Allah

_______________________________________________________________


Nurul Hana, 23 tahun, Kuala Lumpur.



Asma sejak kecil hilang dalam dua bulan

Saya mempunyai masalah asma sejak kecil lagi dan ianya berterusan sehingga kini. Hampir setiap bulan, saya terpaksa bergantung kepada inhaler dan ubat-ubatan lain yang di berikan oleh doktor. Bukan itu saja, ubat tradisional pun telah banyak saya makan tapi semua tak jalan. Alhamdulillah, sejak saya menggunakan Minyak Anugerah Sejuta Rahsia sejak dua bulan lalu, penyakit asma saya semakin pulih. Saya sapu minyak ini setiap pagi dan malam.

Kalau dulu saya bawa inhaler ke mana-mana, kini saya tidak lagi bergantung nyawa dengannya. Saya dapati Minyak Anugerah ini mengandungi doa-doa penyembuh semput dan asma sebab itulah saya menggunakanya. Ternyata saya berjaya menikmati mukjizat Al-Quran. Syukur kepada Allah dan terima kasih Minyak Anugerah Sejuta Rahsia.

Secara jujur saya mengesyorkan kepada mereka yang mengalami masalah asma kronik seperti saya. Terima kasih.


AMARAN !!


JANGAN DILANGKAH .


KITA HANYA BERUSAHA DAN BERTAWAKAL. SELEBIHNYA BERGANTUNG KEPADA RAHMAT ALLAH.

No comments:

Post a Comment